Arsız Bela – Tutamayacaksam Ellerini Şarkı Sözleri


Yeni parçanın şarkı sözlerini ilk olarak fan sitemizde yayınlayalım yine. Sitemizin farkını ortaya koyalım her zaman ki gibi. Bizleri takipe den fanlarımız merakla sözü bekliyorlardı (: Paylaşıyorum sözleri tadını çıkarın rica ediyorum Emeğe saygı lütfen. Yorumlarınızı bekliyoruz bizi takip etmeye devam..

ArsizBela.Com

Arsız Bela – Tutamayacaksam Ellerini Şarkı Sözleri 2013 yeni şarkının

Eski Günlere Merhaba Dostlar
Sevenlerimize Saygılar Burdan..

Şimdi Aklımda tek bir soru var
Ben yanarken o gülüyormu dostlar
Elinin Tersiyle yitti aşkımı
Beni Yıkıp Geçti Yüreğim Sızlar

Gözümün İçine Bakıpta söylüyordun
Sensiz bu kalp atmasın diyordun
Velasıl aradan yıllar geçti elinde bir bebekle gidiyordun
Sen yüreğine kurban olduğum beni öldürmek içine siniyormu

Unut diyorumda aklım ermiyor
Nasıl olduda başka birine Gittin
Gözümde koyduğun o minik yüreği
Şimdi Bir Başkası Sahiplendi

Çıldırmamak eldemi lan söyle seni severken böyle delicesine
Yaşamak nefes almak gözümde yok
Bir seni, bir de yavrumu istedim
Kaderim işte bu alnıma Yazılmış Tekrar düzeltemedim Silemedim

Şimdi kullandığım Maddelerin Zararı varmış gülün be dostlar
Benim en kötü alışkanlığımdın, Bir Ömrü Bitirdin bunu ne yapalım
Hadi Beni Bırak Öldü bitti gitti
Ahımı çekebilecen mi kadın

Allahına kadar Severdi Yüreğim
Sen bir kula sattın ya daha ne diyeyim
Gözlerinde tanıdım Mutluluğu, Gözleri susturdu suskunluğu.
Şimdi Tutamayacaksam Ellerini Yarınları Düşleyemiyeceksem

Bu gözler bir Başkasınamı bakacak Bu kalem hep sensizliği yazacak
Beni Alıştırdığın sözlerine, dikenler ektiğin gençliğime
Seni Bana Hatırlatan Herşeyime, Kendime Unutmayan kalbime
Yazıklar Olsun Seni Yazan Elime, Yazıklar Olsun Seviyorum işte..!

Arsız Bela Şiir

Bitti demişsin, yazmasın artık demişsin. Ben unuttum oda unutsun demişsin helal sana.
Sen hiç dönmeyeceğini bile bile bekledin mi, korkularını yenip hadi gel be ölüm dedin mi?
Demedin, diyemezsin. Çünkü senin sabahları hiç olmayacak gecelerin olmadı
Çünkü sen yalnız değilsin. Umutlarımla hayallerimle suladığım gülümdün sen benim
Yinede Sen kokacaksa güller, Güllerede Yazıklar Olsun Sevdiğim…

“Arsız Bela – Tutamayacaksam Ellerini Şarkı Sözleri” üzerine 458 düşünce

    1. seni ÇÇooooooooKKK seviyorum arsızımmmmm….ssüüüüüüüpppppppppeeeeeerrrrr bir parça.<HER ZAMAN Kİ GİBİ<< :D

        1. nişanlısı olabilir ben olmayabilir demiyorum..ya da onları ayırmaya çalışmıyorum…ben sadece arsızı çoooookkk seviyorum.

        2. “”NE BİLEYİM BE SEVGİLİ,ÖYLE GÜZEL BAKTIN Kİ GÖZLERİME,
          SEVMEK DEĞİLDE,UĞRUNA ÖLMEK GELDİ İÇİMDEN””… arsızım bu söz benden sana…

      1. Arsızıııııııııııııııııım senin hayranının biride benim. Ne olur kahramanmaraşa gelip bir konser düzenlesen çok isterim.Zehra,Cansu,Fadime ve ben seni çok seviyoruz.K maraş ilinin,Elbistan ilçesinin Akveren Köyünde oturuyoruz.Sana K maraştan büyük selllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm.Seni çççççççççoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.Good bye.

    2. çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzel olllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmuş

      1. ssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr..

        1. sevilecek AMAsadece ben sevebilirim… neee aşkı yaa senin agzını yırtarım .BEN BU SAYFADAY KEN çok TATLISIN BİLE DEMİYECEKSİN …anladın UMARIM

          1. sigaramın üstüne yazmıştım ismini bitince unutacaktım seni ama nerden bilebilirdim ki seni duman duman içime çektiğimi

          2. ne diyon sen sena ya.af edersiniz ama kendini bir bok sanma.ben arsız belaya deliler gibi aşığğğğğğğğğğğğğğğğğğğııııııııımmmmmmmmmmmmm…ve bu gerçeği senin gibi 3 kuruşluk bir insan bozamaz.umarım ne demek istediğimi anladın.

          1. ben,arsız bana kalacak diye bir şey demedim zaten…ben sadece canımdan çookk seviyorum arsızı….

      1. bak zeliha insan gibi dur.sen kendini ne sanıyon yaaaa…asıl senin gibi köpekler sevemez arsızı.şimdi sen en iyisi yuvana gitttttt,ona buna saldırma…ha yuvana girmeden önce de kuduz aşısı yaptır… :D :D

      1. arsız delisi canım arsız benim kafanı kırarım manyak benim abimin kankisi kırarım kafanı

        1. ne diyon sen yaa….se çok havalıya benziyorsun…dikkat et de havanı almayım….severim sevmem sananeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…

          1. kırda görelimmmmm…..o kadar kolay değillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll……….

      1. şimdi tutamıyıcaksam ellerini yarınları düşleyemiyeceksem bu gözler bir başkasınamı bakacak bukalem hep sensizliyi yazacak en sevdigim sarkııııı

        1. nereden biliyorswun canıııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…bana bir sürü teklif geliyor ama ben arsızımı sevdiğim için kabul etmiyorum…..hatta bazıları o kadar çok kıskanıyorlar ki arsıza benzemeye çalışıyorlar…ama beceremiyorlar…şimdi keessssssssss sesini tamammmmmmmmmmmmmmm mııııııııııııııııııııı canım…..

  1. slm arsız süper olmuş bravo. heleki o kahve pantolon süper hastayım sana ama önce eyüp üme sonra sana seni seviyorum arsız

    1. süpersin yine arsızım,aşkım,bebeğim,bir tanemmmmmmmmmm…kısacası << HER ŞEYİM<<…

      1. Arsız Bela öncelikle selamlar sana bir şarkı bestelesem onuda albümüne alırmısın çok güzel bestelerim var bu arada şarkıların süper dünyada ne kadar sanatçı varsa ilk seni beğeniyorum. Saygılar kardeşim

  2. seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooorum şarkı bomba aşkım

      1. evet armut tam üstüne bastın biz üçümüz eda seda sabiha o nun sahibiyiz tontirişkşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkmkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    1. arsızım seni ÇÇÇoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooKKKKKK feci bir şekilde seviyorum.her an her şeyi yapabilirim… :D

      1. çokta tııııııııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  3. arsız belayı dınledıgımde bır dusunurum cunku o sarkları içinde cok seyler dınledıgım kendımden gecıyorum gercekten alı kardeşim yureıne saglık kardeşim tum sarkıların mukemmel devamın beklıyorum kardeşim

    1. bir kere tatlım o kimsenin kardeşi deyil olamazda sadecik ben ve bebamın aşkızxsı tuzlu hıyarto ve patato nnnnaberrrrrrr domatoşko

      1. ne saçma saçma konuşuyon sen ya….hıyarto,patato,domataşko..ney bunlar ya…acıktıysan mutfağa gitttttttttt…insan gibi yorum yap…haaaaa yok ben insan gibi konuşamıyom illa hayvan gibi konuşacam diyorsan hayvanat bahçesine git yaniiiiiiiiii…… (: (:

    1. sana çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkk AŞIĞIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM…*.*.*.*

  4. şarkılarını dinlerken kendimden geçiyorum…bana yakışıklılığı lazım değil aynı acıları yaşadık sayılır

  5. sana hayranım aliicimm seniii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorumm

  6. ARESIZIM SANA AŞIĞIM. EN BÜYÜK HASTAN BENİM BU ŞARKIDA ÖTEKİLER GİBİ SÜPER…

      1. evet alevcim arsızın ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn büyük hastası da benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm……..

  7. ŞARKILARINI DİNLERKENE KENDİMDEN GEÇİYORUM SEN BENİM 3. AŞKIMSIN SANA BAYILIYORUM AŞIĞIM SANA RESMEN BURDANDA SÖYLÜYORUM HÜSEYİN SENİ ÇOK SEVİYORUM BİTANEM AŞKIM KISACASI HAYATIMIN ANLAMISIN SEN BENİM HÜSEYİNİM… <3 H <3 H <3 A <3 BU A DA SENİN AAAAN ARSIZIM

  8. canım aşkım senin için tüm sanal alemide dünyayıda yakarım seni çok seven hayranlarrın edaaaaaaaaaa sedaaaaa

    1. siktir lan eda.emin ol ben senden çok seviyorum arsızı.çünkü:ben arsız için biiiir sürüüü şey yaptım.sen ise koca bir “”HİÇ””tamam arsız için bir şeyler yapmış olabilirsin belki ama ben arsız için daha çok şey yaptım tatlımmmmmmmmmmmmm… :D

          1. sen nerede oturuyorsun işte oraya gelir cin gibi çarparım fazla sinirime gitme ölürsün

        1. sen daha beni tanımıyorsun…bize pisikopat derler…bir şeyi kafamıza taktık mı peşini bırakmayız…ha bu rada bizi cin gibi çarpmak güç ister biraz…..umarım anladın,ve bnir daha bana laf atmazsın.

  9. canımmmmmmmmm benimmmmmmmmmmmmmmm yeni albümün kesinlikle her zamanki gibi güzel olymuş aaskım

    1. canımmmmm,arsızım,aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…seni çok seviyorum.AY LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU… <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  10. ölürümmmmm sana sevgilimden ayrıldım bugün 1,5 senedir çıkıyoduk ona ağlamıyorum arsız bela yı göremiyorum diye ağlıyorum… :) (sevgilimi de seviyorum ama o hakkını çoktan kaybetti.)

    1. seni ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooKKKKKKKKKKKKKKKK SeViYoRuM,ÇoK tAtLıSıNnNnN……… A.R.S.I.Z B.E.L.A.M…

  11. offfffffffffff ben bu şarkıyı çok beğeğndim ama özellikle arsız bela çokkkkkkkkkkk yakışıklı

    1. seni ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooKKKKKKKKK seviyorum arsız belam.sana olan aşkımı anlatmak için kelimeler yetersiz kalır…

  12. eminim senin kadar yakışıklı birini gördüm ama senin kadar seksi birini görmedimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    1. SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM…hem de deliler gibi ArSıZıM… TaTlI bElAm.

  13. Arsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzz askiiimmmmmmmmm herseyyyiiim allliiim seni okadar cok seviyorumki anlatamam sana bitaneeeeeem.:-)

  14. deli kız adını da çok iyi biliyon tam bir “”DELİSİN””….arsız benimdir canım benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm….ona göre davran.

    1. arsız belam seni çook ama çoooooooooooooooook seviyorum herkez lafını bilsin onu benim kadar kimse sevemez ben elif yani arsızın tek sahibi anlayana

      1. ben onun için gözümü kırpmadan canımı bile veririm ya siz NE YAPARSINIZ…EN BÜYÜK HAYRANI ELİF

        1. ha siktir lann…arsız için gözünü kırpmadan canın verirmiş.senini canını s*k*y*m…sanki biz canımızı vermeyizzz…mal…. o.ç amk.

          1. sana da hiiiiiiçççççççççççç kalmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.isyankar repci.

          1. yapma yaaaaa…..senin gibi sıradan biri bana mal dedi diye mal mı olduk sankiiiii…. amk

  15. tutamayacaksam ellerini şarkısina bittim seni zaten ölecesiye kadar çok seviyorum……………. sana aşığım seni çok seviyoreummmmmmmmmm arsızım……………………….

    1. vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy
      hilallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
      tanımıyorum seni ama güzel sözlerin var slm

  16. tutamayacaksam ellerini şarkısina bittim seni zaten ölecesiye kadar çok seviyorum……………. sana aşığım seni çok seviyoreummmmmmmmmm arsızım……………………….

    1. bakın hele : bu sitedeki kimse benim canımı sıkmasın yeter ya yoruldum artık…hadi biri çıkıp ben ali için şunları şunları yaptım desen..hadi konuşun susmayınnnnnnnnn…ben ali için bileklerimi bile kestim neler yaptım neler..biri çıkıp anlatsın hadiiiiiiiiiiii…

  17. yaaaaaaaaaaaaaaaaaa kızlar çok yorum yapıyorsunuzzzzzzzzzzzz da bırakın arsız hep konuşsun biz ise onu dinleyelimmmm çünkü böylesi daha güzel

  18. aynı hayatı aynı şekilde aynı çilelerle yaşıyoruz ne diyelim ‘ALLAH ÖMRÜMÜZÜN GERİ KALANINI GEÇEN ZAMANINDAN HAYIRLI KILSIN’(AMİN)

        1. ( ARSIZ BELA ) < ben seni çok seviyorum..<sen benim için çok farklısın…seni diğerlerinden farklı kılan şey ney bilmiyorum ama, sen benim gözümde mükemmel bir insansın ve kimse seninle yarışamaz…..sen benim kalbimde öyle bir yer edindin kiiiiii……kimse seni kalbimden söküp atamaz….. ( SEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN ) :)

  19. sana deliler gibi aşığğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğııııımmmmmmmm,seni çokkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm….

  20. arkadaşlar ben burada bir sırrımı paylaşacağım bendearsızbela gibi seviyordum ama sevilmeyi başaramadım

  21. arkadaşlar ben burada bir sırrımı paylaşacağım bende arsızbela gibi seviyordum ama sevilmeyi başaramadım

  22. arsızım uzulme allah yukarda duyar elbet sesımızıkımse sevmesede bız varız yanında bu candan olan kardeslerın esmer maruzun ası stayla ve en buyuk hayranların bız varız arsızım

  23. haklısın ececim…….arsızım HİÇ KİMSE İÇİN AĞLAMAYA DEĞMEZ.AĞLAMAYA DEĞER KİŞİLER ZATEN AĞLATMAZLAR.takma boş ver gitsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn……senin yanında bizler varız rahat ol..

  24. Arsız bela senin hayrarınım Kayseriye konsere gelmiştin gene gel lütfen seni çoook seviyorum büyük bir hayranın olarak yatağımın başında bile senin fotoğrafın var…! tutamayacaksam ellerini buna bittim süpeerrdiiiii

    1. sanki bizde yokkkk……benim odam ful arsızın posterleriyle ( resimleriyle ) doluuuu….ne olmuş yaniiiii…

  25. Arsız bela senin hayrarınım Kayseriye konsere gelmiştin gene gel lütfen seni çoook seviyorum büyük bir hayranın olarak yatağımın başında bile senin fotoğrafın var…! tutamayacaksam ellerini buna bittim süpeerrrrr

  26. çok güzel bir şarkı bu şarkı benim canım arkadaşım sümeyraya gelsin seni çok seviyoruz arsız bela

  27. arsssssssssssssssssssssssssssssızzzzzzzzzzzzzzzım aşşşşşşşşşşşşşşşkımmmmmmmmmmmmmm caaaaaaaaaaaaaaaanım benimmmmmmmmmmm senin her şarkkkkkkkkııııııııııııını severek ve hayranlıkla dinliyorum

  28. arsızım seni çoook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm hayatımın anlamısın aşkımmmmm pasinler gelerek ben i komadan kurtardım hemen konserine koştum
    <3 <3 <3

  29. seni seviyorum bitanemsin bebegim çok harika yazıyorsun sabah akşam arsız bela eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt bitanem

  30. seni seviyorum bitanemsin bebegim çok harika yazıyorsun sabah akşam arsız bela eeeevvvet

  31. arsız bebeğim nasilsin seni tebrik ederim tutamayacaksam ellerini çooookkk güzel olmuş başarılarının devaminı dilerim bebegim

  32. heykızlar benimde repimvar isterseniz söyleyim adım asistayla şarkım arsız feat asistayla dünya ahiret bacınmsın

      1. kimi sıktım seni mi

        anladım artık sensiz yaşanmıyor
        rahatladım sensiz olunca
        seni sevdim ölüm bile ayıramaz
        ırmaklyar gibi sesin
        zamansızdır ayrılıklar benim sende bir sözüm var

  33. “”ARKADAŞLAR HEPİNİZİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN””.aslında kandil dündü ama çok işim vardı siteye giremedim………

    1. çok güzel birşey açık deyilmisin bela seninde geçmiş kandilin mübarek olsun görüşürüz beni ara

      1. önemli değil ama şunu da bil ki
        ( benimle uğraşılmaya gelmez )anlamışsındır her halde canım……

  34. he arsız delisi sewio olabilirsin ama alevin dediği gibi onun shabi var nişanlıı oo

    1. iiiiiiiiiiiiiii ne yapalımmmm……ben arsız belanın nişanlı olduğunda bileklerimi kestim…..hastaneden çıkalı bir buçuk ay oluyor…..

  35. selam isyankar rapci niye yazmıyon kavga ediyormusunuz gine sözlü alarak tabi canım ben bir kızım 18 yaşındayım 19 lukları dize getiririm

    1. tamam zeynep anladım da 19 lulara laf etmesen iyi olur…çünkü bende 19 yaşındayım……

  36. çooooook güzel hayatım yaa çook yakışıklısın çook tatlısın tek kelime söylüyorum seviyorum seni delice arsız bela ı love you ı miss you ben gözlerine aşığım sensiz olmuyor be vallahada billadahada lmuyor aşkısı <3<3<3<3<3<3

    1. arsız belam nişanlı olabilirsin ama ben seni canımdan çok seviyorum.herkes seni sevdiğini söylüyor.ama ben seni bir ayrı seviyorum…senin adının geçtiği yerde akar sular durur benim için…..bütün şarkılarında çektiğin acıları anlatıyorsun genellikle….emin ol benden senin kadar acı çektim..ve şunu da söyleyim ben senin için bir sürü şeyleri göze aldım..senin için yaptığım şeylerden birisi de şu : ben senin ismini omuzuma iğneyle kazıttırdım.

  37. bende bileğime arsız bela diye kalıcı dövme yaptırdım güzelim arsız belanın menejerinin tlfn numarası var güzelim bnede bende herşeyi göze aldım senden daha çook şeyleri göze aldım güzelim arada bir arsız belayla konuşuyorum yalan değil doğru isteyen kişilere verebiliirm ben şığım herkezden önce ben arsız belayı tanıyorummm hemde çoooook önceden yaşı 24 benim yaşım 24 aynı yaştayız arsız belamla aşkım benimmmmm

  38. bende de arsızın kendisinin tel nosu var…ister inan ister inanma.benim dövmem de kalıcı.bir de arsızı tanıyorum diyorsun,arsız 24 değil 21 yaşında canım benim…ben arsız için sadece dövme yapmadım….daha bir sürü şey yaptım…

  39. Herkes kendini birseY SaNıYoR!!aMa bIlmiyorlar ki yönetmen benim..istediğme “Rol”, Istediğme “Yol” veririm…..

  40. arsız belam…ben seni çok seviyorum.ve senin şarkılarını yaşamayan,acı çekmeyen,3-5 kuruşluk insanlardan darbe yemeyen sevilmeden sevmeyen anlamaz…sen birisini çok seversin,istese canını verirsin….ama o iki gün sonra tekmeyi basarr…..ama sen onu gerçektende sevmişsindir….ve yıllar geçer sen hala onu unutamazsın…oysa o yeni bir hayata başlamış çok mutludur…. bak işte “”HAYAT KAHPELERLE DOLU””.. ): ): :( :(

  41. arsız bela çok yakışıklısın ailecek senin hayranınız ailecek seni çok seviyoruz DENİZLER KADAR DERİN SULAR KADAR DERİN SENİNEN GÜZEL YERİNBANA BAKAN GÖZLERİ

    1. o öyle değil şekerim böyle:
      DENİZLER KADAR DERİN
      SULAR KADAR SERİN
      SENİN EN GÜZEL YERİN
      BANA BAKAN GÖZLERİN

    1. evet ama ben daha ççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooçooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk…….,

  42. ya arsız senin hayranınım ve seni görmek çok istiyorum
    bunların hepsi gerizekalı bilmiyorlar seni benim sevdiğimi ama neyse yazık kızmıyorum senide ÇOK SEVİYORUM şarkılarında senin gibi süper tebrikler başarılarının devamını dilerim

    1. senin kafanı kırarım gerizekalı ahmak geri zekalı sensinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
      evet arkadaşlar melek pınar zekalı ama gerizekalı

      1. şarkılarını çok beğeniyorum seni çok seviyorum arsızımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)

  43. ARSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ BELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SENİ ÇOK SEVİYORUM ENÇOK SEVDİĞİM PARÇAN TUTAMAYACAKSAM ELLERİNİ

  44. arsızımmmmmmmmmmmmm senin raplerin için yaşıyorum tek yaşam kaynağım sensin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  45. Sivasli biri olarak seni cokk seviyorum ali gordugum zaman elim ayagima dolasiyo her zaman ki gibi supersin bitiyorum sana <3

  46. şütfen bana özentilik yapmayalım…arsız delisi benim ismim bir kereeeee…o tür yorumlar da ben yapıyorummmmmmmmmmm….

  47. arsızım o kahverengi pantolonun ya önce serserime sonra sana cok yakışıyo ölürüm ikinizedeeeeeeeeeeee :)

  48. GÜNÜN SORUSU : sevipte ayrılmak mı,yoksa sevipte kavuşamamak mı acıtır yüreği…. cevaplarınızı bekliyorum….

  49. nişanlısın die çok üzüldüm sana kanım çok sıcaktı ama soğdu ama yinede seni sok sewiom arsızımmmmmmmmmmmmmm 12 yaşında bi hayranınım seni görmek istiyorum hemde çokkkkkkkkkkkkk

    1. nişanlandığında bende çoookkkkkk üzüldüm..arsız nişamlandı diye bileklerimi kestim…

        1. seni sevmeyen değil,”SEVİYORMUŞ GİBİ” yapan şerefsizler ölsün arsızımmmm….. ;) ;) :) :) :)

          1. EN ACIKLI YERİ ELİNDE BİR BEBEK İLE GİDİYORDU SÖZLERİ DİYİMİ ARKADAŞLAR

    1. necisin kızım sen ya kes sesini otur yerine…ağzını burnunu dağıtırım senin lan…kimsin sen ??????????????

    2. önemli değil özür dilemelik bir şey olmadı.. ama anladım neden 18 dediğini… ;)

    1. la cevap verrrrrrrrrrrrrrrrrrr arsız gerçeksen tabi inşallah yalan deeyildir demi rencide ederim seni bak şimdi açık açık yaz

    1. ya anlamadım biri bişey mi yaptı diyorsun söyleyebilirsin diyorsun hoşcakal diyorsun sonra da telefonun var mı diyorsun anlamadım dorusu

    1. ya siz açık hep ben kapalı olurum bakın 25/12/13
      de açın beraber yazışak ne dersin saat 12.30 olsun

      1. aşkımmmmmmmmm arsızımm seni bu dünyada ben kadfar kimse sevemez arsızımmmmm semni çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşkım arsızımmmmmmmmmmmmmm seni çokçok öpüyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  50. isyankar rapçi canim ismini söylermisin ve nerede oturuyorsun bi de erkekmisin eger sende uygunsan bu gün 10:15 ten sonra konu$alim

  51. ALİ BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM.SENİ ÇOOOK AMA ÇOOOOK SEVİYORUM.UMARIM BİRGÜN KARŞILAŞIR VE TANIŞIRIZ.SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMM

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>