Sponsorlu Bağlantılar

Kategori: Şarkı Sözleri Yayınlama Tarihi: 12 Eylül 2013
# yazdı.
3 Yorum

Yeni parçanın sözleri ilk bizde olsun farkımız olmaya devam etsin :)

Arsız Bela – Adın İnsafsız Şarkı Sözü, Sözleri 2013 Sizlerle..

Adın İnsafsız Bundan Sonra
Sözünü Etmem Yansın Dünya
Beni Böyle Koydun Bir Başıma
Artık Bir Yalan Yalan Yalansın Bana

Gel Bu Kez Ortak Ol Derdime Düşün Benimle Gel
Nasıl Bir Hayat Bu Deme Gel Ve Yaşa Gör Benimle
Yaptıklarını seyredelim Hemde Hiç Sıkılmadan
Gör Ne Haldeyim Neler Yaşadım Yaşattın Bana
Hayallerini Yıktığın Bir Ben Varım Lan Ortada
Kimin Gerçeğisin Şimdi Söyle Ne Olur Utanma
Yıllar Ah Bu Yıllar Herşeyimden etti Beni
Bir Canım Var Al İstersen Al bitir Beni
Unutayım Diyorum Gözlerini Unut Hatırlama
Başka Birini Sev Diyorum Lanet Olsun Aşkına
Ben Bu Kadar Derdi Çekmek için Doğmadım ama
Öyle Böyle Yaşıyorum O Eski Günler Hatrına
Hasret olmuş Her Sözüm Ne Dediysem anlamadın
‘Değiştirmiş Hayat Seni ne Beklersin Anlamadım’
Yüreğim Ellerimde Geldim Al Dedim Al Çekinme
şimdi Yerlere Attın Ya Vur Bi Tekme Çekinme

Adın İnsafsız Bundan Sonra
Sözünü Etmem Yansın Dünya
Beni Böyle Koydun Bir Başıma
Artık Bir Yalan Yalan Yalansın Bana

Git Bu Yürekten Git Artık İnan Canım Çok Yanıyor
Kalbime Kurdun Bir Tuzak İçin Hiçmi Sızlamıyor
Ben Böyle Kıvranırken Uykuların Nasıl Rahat
Bir Yarasın Kapanmayan Senin Adın Bende Yalan
Kalmadı Artık Gülen Yüzüm Çekilmez Oldum Ulan
Olmadı Ne İStediysem Artık bende Yoruldum
Bir Işık Olsaydın Sen Eğer Bu Gün Yarınlarıma
ölüm Olsada Gelirdim İnan Tozlu Yollarına

Tutmasın ellerim Bu Gün Ne Seni Yazsın Kalemim
Ne Adını Ansın Bu Paramparça Olasıca Dilim
Yüreğimde Zamansız Ateşler Yaktımda Bekledim Gelmedin
Olsun Dedim Gelir Bir Gün Aklına
Ne Garip Bir Hiaye Bu Varamadım Bir Türlü Sonuna
Gülüşüne Kanmıştım Ben Şimdi Lanet Olsun Onada…



3 Yorum so far.

  1. duygu diyor ki:

    Süper olmuş :)

  2. ARSIZ DELİSİ diyor ki:

    ooooffffffff çoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk güzel yaaaaaa………bunlar nasıl bir sözler yaaa.!!!!!!!!!muhteşemmmmmmmmmmm……..

  3. ARSIZ DELİSİ diyor ki:

    aülamayım dedim ama olmadı..


Copyright © 2014 Arsız Bela Fan Sitesi, Arsız Bela Şarkıları Dinle
Web sitemiz Google'de arsız bela aramaları için tasarlanmıştır.
Bir zalime gönül verdim yaktı beni yaralıyım..
haberler